Найпопулярнішою PR-технологією, що використовується при формуванні політичного іміджу є ЗМІ.
У своєму найпростішому вигляді політичний ринок структурується навколо трьох основних елементів:
- виборців;
- політиків;
- різних механізмів, які забезпечують взаємодію виборців і політиків.
У системі цих механізмів, які забезпечують взаємодію виборців і політиків.
Дослідження і вивчення виборчого процесу дозволяє розрізняти використання ЗМІ у виборчій кампанії і їх участь.
ЗМІ можуть виступати переважно як виробник масово-інформаційних послуг, де використання ЗМІ суб'єктами політичних відносин, як правило, означає залучення друкованої та електронної преси в політичний процес.
А також як самостійний інститут демократії, що означає участь ЗМІ у політичному процесі, в кінцевому рахунку, є результатом її в
...
Читати далі »