Неділя, 22.12.2024, 21:19
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Факультет соціології та управління

Меню сайту
Категорії розділу
Новини деканату [13]
Новини студради [39]
Новини медіа-сектору (сайт) [27]
Міністерство освіти і науки України [21]
Новини ЗНУ [22]
Пошук на сайті
Дошка оголошень
200
Сьогодні
«  Липень 2010  »
ПВСЧПтСВ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Теги сайту
Презентація ФСУ
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук у Google
Наші друзі
Украинский портАл
Головна » 2010 » Липень » 16

Найпопулярнішою PR-технологією, що використовується при формуванні політичного іміджу є ЗМІ.
У своєму найпростішому вигляді політичний ринок структурується навколо трьох основних елементів:
  • виборців;
  • політиків;
  • різних механізмів, які забезпечують взаємодію виборців і політиків.
У системі цих механізмів, які забезпечують взаємодію виборців і політиків.
Дослідження і вивчення виборчого процесу дозволяє розрізняти використання ЗМІ у виборчій кампанії і їх участь.
ЗМІ можуть виступати переважно як виробник масово-інформаційних послуг, де використання ЗМІ суб'єктами політичних відносин, як правило, означає залучення друкованої та електронної преси в політичний процес.
А також як самостійний інститут демократії, що означає участь ЗМІ у політичному процесі, в кінцевому рахунку, є результатом її в ... Читати далі »
Прикріплені файли:
Категорія: Новини медіа-сектору (сайт) | Переглядів: 2381 | Додав: Адміністратор | Дата: 16.07.2010 | Коментарі (5)