Головна » 2010»Липень»16 » ЗМІ як PR-технологія у формуванні іміджу політика
08:54
ЗМІ як PR-технологія у формуванні іміджу політика
Найпопулярнішою PR-технологією, що використовується при формуванні політичного іміджу є ЗМІ.
У своєму найпростішому вигляді політичний ринок структурується навколо трьох основних елементів:
виборців;
політиків;
різних механізмів, які забезпечують взаємодію виборців і політиків.
У системі цих механізмів, які забезпечують взаємодію виборців і політиків.
Дослідження і вивчення виборчого процесу дозволяє розрізняти використання ЗМІ у виборчій кампанії і їх участь.
ЗМІ можуть виступати переважно як виробник масово-інформаційних послуг, де використання ЗМІ суб'єктами політичних відносин, як правило, означає залучення друкованої та електронної преси в політичний процес.
А також як самостійний інститут демократії, що означає участь ЗМІ у політичному процесі, в кінцевому рахунку, є результатом її використання тими чи іншими суб'єктами політичних відносин.
Робота із засобами масової інформації (ЗМІ) повинна початися задовго до виборчої кампанії. А основними джерелами, через які вона забезпечує взаємодію політиків з виборцями, є:
Телебачення, як потужний засіб впливу на виборців. Робота з телебаченням вимагає особливого професіоналізму і лише досвід хороших менеджерів, іміджмейкерів, прес-секретарів, режисерів, їх мистецтво володіння "телевізійним оточенням", дозволить кандидатові максимально ефективно використовувати час і затрачені кошти, вкладені у телебачення. На телебаченні важливо все: тема, форма і час виступу, мова та психологічний настрій, зовнішній вигляд, жести, одяг і її колір, інші тонкощі. Не завжди навіть досвідчений телережисер може правильно і ефективно організувати передвиборний виступ.
Радіо є також ефективним засобом інформаційного впливу на виборців. Особливо гарні радіоматеріали, спрямовані на пенсіонерів і домогосподарок, а також на інших людей, які під час роботи слухають радіо.
Газети все ще залишаються джерелом інформації для багатьох верств населення. Поява статті кандидата або статті про кандидата в газеті, безсумнівно, є додатковим у боротьбі за голоси виборців. Однак треба не тільки з'явитися в газеті, або видати її, а й вчасно доставити цю газету до кожного виборця. Важливу роль в цьому грають добре налагоджені виборчі технології.
якщо ви знаєте щось про інормаційні технології формування політичного іміджу.. будь-ласка напишіть мені на почту.. любі поради.. силки.. буду дуже вдячний
Что касается литературы, то данную информацию можете найти в книге Шейнов В.П. Пиар «белый» и «черный»: Технология скрытого управления людьми.
А информацию по политическому имиджу можете посмотреть в следующих книгах: Вылегжанин Д.А. Введение в политическую имиджелогию; Гринберг Т.Э. Политические технологии ПР и реклама; Богданов Е.Н. Психологические основы «Паблик рилейшенз»; Кочубей Л.О. Виборчі технології; Ольшанский Д.В. Политический консалтинг.