Субота, 23.09.2017, 20:03
Вітаю Вас Гость | Реєстрація | Вхід

Факультет соціології та управління

Меню сайту
Категорії розділу
Новини деканату [13]
Новини студради [39]
Новини медіа-сектору (сайт) [27]
Міністерство освіти і науки України [21]
Новини ЗНУ [22]
Пошук на сайті
Дошка оголошень
200
Сьогодні
«  Липень 2010  »
ПВСЧПтСВ
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Теги сайту
Презентація ФСУ
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук у Google
Наші друзі
Украинский портАл
Головна » 2010 » Липень » 16 » ЗМІ як PR-технологія у формуванні іміджу політика
08:54
ЗМІ як PR-технологія у формуванні іміджу політика

Найпопулярнішою PR-технологією, що використовується при формуванні політичного іміджу є ЗМІ.
У своєму найпростішому вигляді політичний ринок структурується навколо трьох основних елементів:
  • виборців;
  • політиків;
  • різних механізмів, які забезпечують взаємодію виборців і політиків.
У системі цих механізмів, які забезпечують взаємодію виборців і політиків.
Дослідження і вивчення виборчого процесу дозволяє розрізняти використання ЗМІ у виборчій кампанії і їх участь.
ЗМІ можуть виступати переважно як виробник масово-інформаційних послуг, де використання ЗМІ суб'єктами політичних відносин, як правило, означає залучення друкованої та електронної преси в політичний процес.
А також як самостійний інститут демократії, що означає участь ЗМІ у політичному процесі, в кінцевому рахунку, є результатом її використання тими чи іншими суб'єктами політичних відносин.
Робота із засобами масової інформації (ЗМІ) повинна початися задовго до виборчої кампанії. А основними джерелами, через які вона забезпечує взаємодію політиків з виборцями, є:
  • Телебачення, як потужний засіб впливу на виборців. Робота з телебаченням вимагає особливого професіоналізму і лише досвід хороших менеджерів, іміджмейкерів, прес-секретарів, режисерів, їх мистецтво володіння "телевізійним оточенням", дозволить кандидатові максимально ефективно використовувати час і затрачені кошти, вкладені у телебачення. На телебаченні важливо все: тема, форма і час виступу, мова та психологічний настрій, зовнішній вигляд, жести, одяг і її колір, інші тонкощі. Не завжди навіть досвідчений телережисер може правильно і ефективно організувати передвиборний виступ.
  • Радіо є також ефективним засобом інформаційного впливу на виборців. Особливо гарні радіоматеріали, спрямовані на пенсіонерів і домогосподарок, а також на інших людей, які під час роботи слухають радіо.
  • Газети все ще залишаються джерелом інформації для багатьох верств населення. Поява статті кандидата або статті про кандидата в газеті, безсумнівно, є додатковим у боротьбі за голоси виборців. Однак треба не тільки з'явитися в газеті, або видати її, а й вчасно доставити цю газету до кожного виборця. Важливу роль в цьому грають добре налагоджені виборчі технології.

Курченко Яна

група 3117-1-1

спеціалізація соціологія управління.

Категорія: Новини медіа-сектору (сайт) | Переглядів: 1787 | Додав: Адміністратор | Теги: виборча кампанія, суб'єкти політичних відносин, PR-технології, виборці, імідж політика, ЗМІ
Всього коментарів: 5
1  
якщо ви знаєте щось про інормаційні технології формування політичного іміджу.. будь-ласка напишіть мені на почту.. любі поради.. силки.. буду дуже вдячний

3  
Дмитрий, если Вас еще интересует информация про информационные технологии формирования политического имиджа, то просмотрите следующие ссылки, возможно, они Вам пригодятся:
http://www.noravank.am/upload/pdf/212_ru.pdf
http://www.tstu.ru/science/seminar/konf6/pdf/133.pdf
http://www.sovetnik.ru/konkurs/places/raso4/?id=26&type=view
http://www.i-u.ru/biblio/archive/shvidunova_smi_as_subject_of_/
http://www.ci-journal.ru/article/70/200701polit_image

Что касается литературы, то данную информацию можете найти в книге
Шейнов В.П. Пиар «белый» и «черный»: Технология скрытого управления людьми.

А информацию по политическому имиджу можете посмотреть в следующих книгах:
Вылегжанин Д.А. Введение в политическую имиджелогию;
Гринберг Т.Э. Политические технологии ПР и реклама;
Богданов Е.Н. Психологические основы «Паблик рилейшенз»;
Кочубей Л.О. Виборчі технології;
Ольшанский Д.В. Политический консалтинг.


2  
Привіт!!!Я б хотів ознайомитись детальніше із текстом роботи))

4  
Здравствуйте, Николай! Это небольшая заметка, написанная тезисно, к сожалению более полного и раскрытого содержания данной работы нет.

5  
Примітка: Яна Курченко - yana8

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]